♥ ترکم مکن ای عشق من بی همزبانم ♥

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





♥ ترکم مکن ای عشق من بی همزبانم ♥



♥ تنها تو یی ای نازنین آرام جانم ♥



♥ اینجا کسی در … اش رویا ندارد ♥



♥ دل را سپردن تا ابد معنا ندارد ♥



♥ سر در گریبانم کسی هم درد من نیست ♥



♥ از عشق جز آلودگی چیزی ندیدم ♥



♥ از فصل های دوستی من دل بریدم ♥



♥ این زندگی دیگر سرو سامان ندارد ♥



♥ دیگر به عشق من کسی ایمان ندارد ♥



♥ دیگر نمی داند که را باید صدا زد ♥



♥ این قلب را تا کی به طوفان بلا زد ♥



♥ من باغبان فصل های انتظارم♥



♥ تو خوب می دانی من اینجا بی قرارم ♥
 
 
تمام تردید‌های من
در دوستت دارم‌های تو
بی معنا شدند
هرگز تصور نمی‌کردم
که روزی اینچنین به دام عشق گرفتار شوم
و همچون کبوتری دلبریده از دنیا
در بند چشمانت اسیر شوم
هر روز که می‌گذرد
قلب کوچکم بیش از دیروز تو را می‌خواهد
آری
اکنون دیگر بدون عشق تو خواهم مرد
من بیمار عشق توام
و تنها طبیب من
دستان هستی بخش توست
پروانه ی خیالم
هر لحظه شمع چشمانت می‌جوید
ولی افسوس
که تلاشش بی حاصل است
دنیا را نمی‌خواهم
آسمان را نمی‌خواهم
جون تویی دنیای من
و آسمان همان چشمان توست
و حتی نفس‌هایت،نفس‌های من است
و اگر روزی دیگر بر نیایند
بی شک خواهم مرد

1360420002_452-104.jpg

 

امروز دلم دوباره شکست….
از همان جای قبلی…!
کاش می‌شد آخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شروع نشوی….
کاش می‌شد فریاد بزنم… پایان!
دلم خیلی گرفته!….
اینجا نمی‌توان به کسی نزدیک شد! آدمها از دور دوست داشتنی ترند!

1360419210_452-98.jpg

 

من در این کلبه ی تنهایی خوشم

تو در آن اوج که هستی خوش باش

من به عشق تو خوشم

تو به عشق هر که هستی خوش باش

mandardmikes4-ham.jpg

 

پسر نگاهي به دختر کرد و گفت حالا که کنار ساحل هستيم بيا يه آرزوي قشنگ بکنيم

دختر با بي ميلي قبول کرد پسر چشماشو بست و گفت کاشکي تا آخر دنيا عاشق

هم بمونيم ... بعد به دختر گفت حالا تو آرزوتو بگو دختر چشماشو بست و خيلي

بي تفاوت گفت کاشکي همين الان دنيا تموم بشه ... وقتي چشماشو باز کرد پسر

رو نديد فقط چند تا حباب رو آب ديد ...

asheghane_3.jpg

 

گاهے سکــــــــوت ، همان دروغ است !


کمـــے شیک تر، روشنفکــرانـه تر


و با مسئولیت کمتر

 

کـاش مـی فـهـمیـدی ....

قـهـر میـکنم تـا دسـتـم را مـحـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـویی:

بـمان...

نـه ایـنـکـه شـانـه بـالا بـیـنـدازی ؛

و آرام بـگویـى:

هـر طور راحـتـى ... !

 

دنبالـ کسے نیستمـ کهـ وقتے میگمـ میرمـ ؛


بگهـ : نرو !


کسے رو میخوامـ کهـ وقتے گفتمـ میرمـ ؛


بگهـ : صبر کنـ منمـ باهاتـ بیامـ ، تنهـ ـا نرو … !

 

می‌گوینــد:


بــاران کــه میزنــد ,


بــوی ” خــاک “بلنــد می‌شــود…


امــا …

اینجــا بــاران کــه میزنــد ;


بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!i/icons/72.gif

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:14 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 220
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 113889
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1