نــہ تــرسے בر نـگـاھـش

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نــہ تــرسے בر نـگـاھـش



نــہ اضـطـرابے בر פּجـوבش

 


نــہ عـشـقے בر سـرش



نــہ בرבے בر בلـش



فـقـط شـبـیـہ oــن قـــבم oــے زنـב،



ســایــہ ام،



خــوش بــہ حــالـش...

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

آرزوهــایــم به درکــ ،



اصــلا رویــاهــایــم هــم ،



حـــتــی آیــنــده ام ،



مــگــر چــه فــرقــی مــی کــنــد؟!



بــهــشــت یــا جــهــنــم ،



شــاد یــا غــمــگیــن ،



دنــیــای بــی تــو ،



ســراســر جــهــنــمــی غــمــگــیــن اســت

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

بهشت من آنجاست که تو را بي شرمانه ميکشم در آغوش
 

z25_1013454_559777937414.jpg

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

تو بد تامیکنی و من یه جور بد ♥دوست دارم نمیدونم چرا اما زیاد از حد دوست دارم تو بد
 
تا میکنی با من جدایی از تو آسون نیست برات خوبه که این مهره هنوز از بازی بیرون
 
نیست

f2262_1012419_176821219156.jpg

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

خــــدایـــا


حواســــتــ هســــت؟؟؟؟


این روز هــــآ روزه ـی خیـــــلی از بنـــده هایــــت باطل استــــ


از بس صــــب تـــا غروبـــــ


خــــون دل میخـــــورند...

d468_942712_1809053087477.jpg

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

نتها . . .



تـمـام نـتـهـاي زنـدگــي ام را نــواخـتـه ام



اسـتـاد!



اگـر نـيـايـي



ديـگـر مـوسـيـقـي نـخـواهـم نـواخـت...



بـرگـرد

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

هر کی اومد دو سه روزی از دلم بازیچه ای ساخت



دلم هم مثل عروسک ساده بود دل به دلش باخت



گله و گلایه ای نیست،بی وفایی رسم عشقه



عاشقا تنها میمونن،تنهایی مرام عشقه!!!!

mandardmikes4-ham.jpg

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

ببین . . .



اگـر او بـرای تـو سـاخـتـه شـده



مـن بـرای تـو ویـران شـدم



حـالا بـبـیـن



غـذای روزانـه ام شـده



فـریـاد هـایی کـه نـجـویـده قـورت مـیـدهـم ...

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

نگـــران نباش


" حــال مـــن خـــوب اســت "


بــزرگ شـــده ام


دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم...!



آمـوختــه ام،


که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش


" زندگیست "



آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای


" نبــودنـت "


تنگ نشــــود


راســــــتی، دروغ گـــفتن را نیــــــــز، خــــوب یاد گـــرفتــه ام


" حــــال مـــن خـــــــوب اســت "


خــــــوب خــــوب ...

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

بـه چـشـمـهـایـت بگــو . . .



نـگـاهـم نـڪـنـنـد ...



بـگـو وقـتـے خـیـره ات مـے شـوم



سرشـاטּ بـه ڪـار خـودشـاטּ بـاشـد . . . !!!!



نـه ڪـه فـڪـر ڪـنـے خـجـالـت مـے ڪـشـم هـا . . .



نـه!!!!!



حـواسـم نـیـسـت . . . عـاشـقـت مـی شـوم....

 

دیگر به همه چیز شک کرده ام!!!

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤


می گویند : اب نطلبیده ، مُـــــراد است.


هر چه بالا پایین می کنم



نمی فهمم

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

این چشمانم پس کـــِـــی مراد میگیرند؟؟

1328971428_fotos-blogfa-com-368.jpg

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

شنـــ ـیده ام وقـــ ـتی می رفتـــ ـی ، رد پایـــ ـت را پاک مــی کــ ـردی



بی خــــ ـیال !



من دنــــ ـبال دلت بودم ؛ وقتی دلـــ ـت با من نیـــست ، برو خوش باش ....



چه فرقـ ــی می کنـــ ـد کجــ ـ ـا



بـ ـاشی......

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

تقصیر بــَرگ هـــا نیست؛



آدَم هـــا همینند،



نـَفـَس مـیدَهـی...



لـهـت میکـنند!!!

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

پیشـانــے اـم ..،



چـسـبـیـدטּ بـه سیـنـﮧ اے را مـیـخـوا ـهـد ..،



و چـشـم ـهایـم ..،



خـیـس کـردטּ پـیـرا ــهـنــے را ..،



عـجـب بـغـض پـر تـوقـعــے دارم مـטּ امـروز

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

حـِـ ـکایت رِفاقَت مَن بآ تـ ـو



حِکآیــَ ـــت قَهــ ـــوهـ ایست



کِ اِمروز بِ یـــآد تـ ـــو



تَلـ ٌـــخِ تَلـٌ ــخ نوشیدَمــ ـ !



کهــ بـ ـآ هَر جــُ ــرعهـــــ



بِسیــ ـآر اَندیشیدَم کِ این طـَ ـعٌمـٌــ رآ دوسـ ـت دآرَم یآ نـَــ



و آنقَـ ـــدر گیــ ــــــــر کَردَم بِین دوست دآشٌـــتَن و نَدآشٌتَنـــ



کِ اِنتـ ـِـــظـار تَمآم شُدَنـــَـش رآ نَدآشٌــ ــتَم



وَ تَمآم کِ شــُ ــد فَهمیدَم

بـــــــــــــآز هَم قَهــ ٌـــوهـ میخوآهِــم



!!!حتـ ــی تَلـٌ ـخِ تَلـٌ ــخ

 ❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤~❤

رفتم نشستم کنارش گفتم : برای چی نمیری گـُلات رو بفروشی ؟


گفت : بفروشم که چی ؟ تا دیروز می فروختم که با پولش آبجی مو ببرم دکتر دیشب
 
حالش بد شد و مُرد ، با گریه گفت : تو می خواستی گـُل بخری ؟


گفتم : بخرم که چی ؟ تا دیروز می خریدم برای عشقم امروز فهمیدم باید فراموشش
 
کنم...! اشکاشو که پاک کرد ، یه گـل بهم داد گفت :بگیر باید از نو شروع کرد


تو بدون عشقت ، من بدون خواهرم ...

87875433270006092929.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:15 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 113681
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1