love you

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این منم آواره ی فریاد تو
این فضا با بوی تو آغشته است / آسمانم پر شده از یاد تو . . .








یادت …
پرچم صلحیست،
میان ِ شورش ِ این همه فکر…

 

 









در این هیاهوی شلوغ
” یادت لحظه ای مرا گم نمیکند”
و به هرجا میروم پیش تر از من آنجاست !




یادت برایم
همانند قصه سیگار پیرمردیست
که سالهاست میگوید نخ آخر است …

 

 




دلم تنگ است..
دلم تنگ است...
دلم اندازه حجم قفس تنگ است..
سکوت از کوچه لبریز است،صدایم خیس و بارانیست
نمیدانم چرا پاییز در قلب من طولانیست...؟؟!!

 

آرزو دارم فراموشت کنم اما چگونه؟؟
ازنهیب سینه خاموشت کنم،اماچگونه؟؟
آرزو دارم در آغوشت کشم من بی مهابا
دست خود را حلقه بر دوشت کنم،اماچگونه؟؟
دست هایت را بگیرم،پیش چشمانت بمیرم
زلف خود را همچو تن پوشت کنم،اماچگونه؟؟
سر به دامانت گذارم تا که جان در سینه دارم
خواب نازی درکنج آغوشت کنم اماچگونه....؟؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:18 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 241
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 241
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 113910
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1