اس ام اس غمگین و دلتنگی های عاشقانه جدید 92

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اس ام اس غمگین و دلتنگی های عاشقانه جدید 92

 

آنقدر دلتنگت شده ام که اگر نامه رسانت گرگ بیابان هم باشد قدمش را میبوسم &&&


S
M
S
L
O
V
E
روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو میچکد!اگر باران بند آید از این خانه میروم &&&

S
M
S
L
O
V
E
دلم خیلی تنگ شده برا اون وقتایی که دلت برام تنگ میشد &&&

S
M
S
L
O
V
E
یه دوستت دارم هایی هم هست …میدونی دروغه ها
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه &&&

S
M
S
L
O
V
E
دنيايت را با دنيايم عوض ميكني؟
فقط چند ساعت
ميخواهم بدانم انكه تمام دنیاي من است
در دنيايش چه سهمي دارم &&&

S
M
S
L
O
V
E
وقتی ناچار به گریختنی تازه میفهمی که شهر چقدر بن بست دارد. &&&

S
M
S
L
O
V
E
در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس &&&

S
M
S
L
O
V
E
وقتی اشکهایم برروی زمین ریخت توهرگز ندیدی که چگونه میگریم،تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی &&&

S
M
S
L
O
V
E
چقدر کم توقع شده ام ، نه آغوشت را می خواهم نه یک بوسه نه دیگر بودنت را ؛
همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست ،
مرا به آرامش می رساند حتی اصطحکاک سایه هایمان کافیست &&&

S
M
S
L
O
V
E
مرا به دار اویختن تا نامت را از یاد ببرم اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمی دانند نام تو حک شده ی قلب من است... &&&

S
M
S
L
O
V
E
ببین اندام تنهاییم را ...
که در لحظه های خاکستری نبودنت...
در انتظار طلوع است...
و باز هم سه نقطه های بی پایانِ من... &&&

S
M
S
L
O
V
E
دلم تنگ دستانت شده است
آن دستان پرغرورت که
باسردی تمام مرارهاکردند
ورفتند به دنبال دستان دیگری &&&

S
M
S
L
O
V
E
گاهی دلتنگی ها زیر نقاب سکوت پنهان میشوند باز هم بی صدا دلتنگتم &&&

S
M
S
L
O
V
E
دلتنگی یعنی...
غذایی که اون عاشقش بود، از گلوت پایین نره. &&&

S
M
S
L
O
V
E
بلبل باغ تو ام/ از باغ بیرونم نکن
گر که دور افتاده ام/ از باغ بیرونم نکن
رنگ زردم را ببین/ برگ خزان را یاد کن
با بزرگان کم نشین/ بیچارگان را یاد کن &&&

S
M
S
L
O
V
E
این آینــــــده کـــــدام بود که ...
بهـــــترین روزهــــای عمـــــر را ....
حــــرامِ دیـدارش کــــــردم...؟ &&&


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 9:19 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 113735
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1