جملات عاشقانه + تصویر

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بیچاره دل من .......

Alone Boy - Www.Zire-Baroon.LXB.IR

از همه بریدم دیگه به اخر خط رسیدم

دیگه کاغذ و قلمی برام نمونده که شاعری کنم

این فصل گرم پاییز دیگری رو برام رقم زده

طفلی دل من که مثل پیاده رو شده و همه روش پا میزارن 

تصمیم گرفتم سنگ باشم

یه سنگ روی یه کوه به بلندی اورست

که دیگه کسی نتونه مثل پیاده رو باهام رفتار کنه

دیگه نمی خوام نقش پیاده رو رو داشته باشم

اگه سنگ شدم

دلیلشو از خودت بپرس

بگو که عشق گمشده شدی

مثل بعضی عشق ها که فقط تبدیل شده به

هوس زود گذر دلم برای واژه ی عشق

میسوزه که این روزها بازی شده

برای ادم هایی که فقط به لذت فکر می کنند

بیچاره دل من

بیچاره واژه ی عشق

دلم به هر دوی اینها میسوزد …

تقدیم به همه ی عاشقان منتظر …

 

 


فقط دوستت دارم .......

دوست داشتن - Www.Zire-Baroon.LXB.IR

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم ..

چو بامداد خوش دوستت دارم ..

هزار مرتبه انکار کردم عشق تو را

هزار مرتبه از خود بیشتر دوستت دارم ..

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم ..

هزار قلعه میان من وتو دیوار است

به قدر این همه دیوار دوستت دارم ..

به هر کجا و به هر حال غرق یاد توام

تو مولانای منی باز هم دوستت دارم ..

دگر نه تاب به دل ماند و نه توان به قلم

فقط بدان که بسیار دوستت دارم ..

 

 


حرف هایی هست .......

عکس عاشقانه تنهایی - Www.ZireBaroon.LXB.IR

حرف هایی هست

بدجور دل میشکنند

بدجور دل می سوزانند

بدجور خراب میکنند

حرفهایی از

نزدیکترین کسانت !

از عزیزترین کسانت

گاهی دلت میخواهد

نزدیک ترین ، آنقدر عزیز نبود

یا اگر بود

کمی بیشـتر

حواسش

به تاثیر حرفهایش بود ...

 

 


می شود باز هم کودک شد .......

دلتنگی - دوران کودکی - سایت زیر بارون

راستی خدا

دلم هوای دیروز را کرده ، هوای روزهای کودکی را

دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد 

دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی را

میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند

دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان هر چه میخواهید بکشید

این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو

دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم آن را نچینم

دلم میخواهد …

راستی خدا !

می شود باز هم کودک شد ؟؟؟؟

 

 


دوست داشتن .......

پسر و چتر - ویلاگ زیر بارون

یک دوست داشتن هایی هست

که از دور است و در سکوت ؛

که دلت برایش از دور ضعف می رود

که وقتی حواسش نیست چشمانت را می بندی 

و در دل دعایش می کنی

و با یک بوسه به سویش روانه می کنی

که وقتی بی هوا نگاهش با نگاهت یکی می شود

انگار کسی به یک باره نفس کشیدن را ممنوع می کند!

یک دوست داشتن هایی هست

که به یک باره بی مقدمه پا در کفشِ دلت می کند

و جا خوش می کند

و از دستِ تو کاری بر نمی آید

جز از دور دوستش داشتن …

یک دوست داشتن هایی هست

ساکت است ..

آرام است ..

خوب است ..

گم است …!

 

 


ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﺑﺨﻨﺪﺩ …....

پسر تنها - zire-baroon.lxb.ir - زیر بارون

ﺗﻮ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ …

ﺍﻣﺎ …

ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺸﯽ ﺩﺍﺭﻡ …

ﻫﺮ ﮐﺠﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﯼ …

ﻫﺮ ﮐﺠﺎ …

ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﻋﺸﻘﺖ … 

حتی در کنار کس دیگر …

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﻮﺩﯼ ﻭ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪﯼ …

ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ … ﮐﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ …

ﻣﺪﺗﻬﺎﺳﺖ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﺑﺨﻨﺪﺩ …

 

 


درد بزرگ .......

نوشته ی عاشقانه - عکس عاشقانه - از سایت زیر بارون

درد بزرگیه

برای کسی که متوجه نبودنت نیست

"پرپر بشی".

.

.

ولی وقتی بعد از یک روز در به دری و دلواپسی

.

.

بهش میگی:

.

.

" نگرانت بودم دلم هزار راه رفت"

تموم چیزی که میشنوی

یک “مرسی” خشک و خالیه ..

 

 

 


حرف تازه ای ندارم …....

عشق پاییز - zire-baroon.lxb.ir

حرف تازه ای ندارم …
 
فقط خزان در راه است …
 
کلاه بگذار سرِ خاطراتی که یخ زده اند ...
 
شاید یادت بیفتد عاشقانه هایی که برای عشق تو بود …
 

 


لب ها می لرزند .......

جنگل - پاییزی - زیر بارون

لب ها می لرزند …

شب می تپد …

جنگل نفس می کشد …

پروای چه داری؟

مرا در شب بازوانت سفر ده …

انگشتان شانه ات رامی فشارم و بادشقایق راپرپر می کند …

به سقف جنگل می نگری …

ستارگان درخیسی چشمانت می دوند …

بی اشک،چشمان تو نا تمام است و نمناکی جنگل نارساست …

دستانت را می گشایی …

گره تاریکی می گشاید …

چشمان را بسپاریم که مهتاب آشنایی فرودآمد …

باد می شکند ...

شب راکد می ماند …

جنگل از تپش می افتد …

جوشش اشک هماهنگی را می شنویم …

و شیره ی گیاهان به سوی ابدیت می رود …

 

 


حوالی .......

سایت عاشقانه زیر بارون - بروزترین سایت

هنوز هم ، حوالی خواب های

شبانه ام پرسه میزنی

 لعنتی !!

 دیر وقت است ، آرام بگـــــــیر

بُگذار یک امشب را آسوده بخوابم …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:21 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 113760
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1