اس ام اس دلتنگی فروردین 94

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دل اگر بستی محکم نبند...
مراقب باش گره کور نزنی...
او میرود...
آنوقت تو میمانی و یک گره کور...




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



هی رفیق
ماندگار باش ,نه یادگار
من یادگاری زیاد دارم





 


گاهی وقتا کمبود آدم هایی مثل خودمو حس میکنم,کوفتتون بشه که منو دارین!



اس ام اس


من اینقدر ساده ام که,بچه ها یازده دو صفر صدام میزنن...



اس ام اس


وقتی که تموم احساس دلتنگیم را با یک به من چه پاسخ میگرم ,به کسی چ ک چقدر تنهایم!



اس ام اس


در جواب کسی که بهت گفت میگه آدم باش,باید بگی من آدم باشم تو تنها میمونی....


اس ام اس



میگن به هر چی بخندی سرت میاد, خدایا من کی به تنهایی کی خندیدم...؟



اس ام اس


به من اجازه چا پ نمی دهند...!
میگویند داستانت قابل باور نیست...!
اما من فقط خاطراتم را نوشتم...



اس ام اس


غم که نوشتن ندارد ...
نفوذ میکند درد استخوان هایت
جاسوس میشود در قلبت
و آرام آرام از چشماهیت میریزد..اشک



اس ام اس


وفاداری به یه رابطه معرفت میگن میخواد
ولی افسوس معنی معرفت شده پایه بودن با هر غلطی...



ارسال توسط:پژمان جهانبخشی




به ندرت پیدا میشن آدمایی که بهشون محبت کنی
اما بعدش پشیمون نشی...!



ارسال توسط:6364***0938






ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست
ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست
ما تشنه دردیم ولی از غم هجران
درویش نگاهیم ولی با لب خندان


ارسال توسط:5236***0910






سنگ شدن دلم,آخرین سین هفت سین امسال من است...
دیگر هیج نگاهی نمیلرزد دلم..



ارسال توسط:0914**0916






گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم که دلم می خواهد قبل از خواب ,ساعت را روی هیچ وقت کوک کنم...!



ارسال توسط:0385***0901






سراسر کوی رفاقت را گشته ام.... از اندک رفقایی هستی که در استینت خنجر نداری!



ارسال توسط:9076***0930






روز هاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد
اگر باران بند بیاید از این خانه میروم...


ارسال توسط:1082***0911






بازوی قوی داشتی؟
یا دل سنگی؟
هر چی که بود ضربه ات کاری بود مبارکت باشد ...باختنم



ارسال توسط:0914***0916





دیگه برات اشک نمی ریزم
دیگه برات دلتنگ نمی شوم
دیگه خودمو پیشت کوچیک نمی کنم
دیگه باهات کاری ندارم
عزیزم برو به سلامت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 فروردين 1394برچسب:, ] [ 14:34 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 203
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 434
بازدید کل : 113872
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1